Categorii
jurnal de femeie

Jurnal 12/2023 Luna decembrie, o lună plină de sărbători

O lună decembrie ca una de primăvară târzie, cu puțină bunăvoință se putea face și plajă în unele zile. Nu că aș fi făcut eu, alergia mea solară stă să izbucnească la cea mai mică expunere, chiar si dacă sunt îmbrăcată cu haine groase.

Lăsând la o parte acest inconvenient, luna decembrie a fost plină de evenimente plăcute, semănând, în sfârșit, cu lunile decembrie dinainte de pandemie. Am sărbătorit, la începutul lunii și apoi după mijlocul ei, ziua mea, respectiv ziua fiului meu. Am fost la aceeași trattorie care ne este pe plac de ani de zile, pentru mâncarea gustoasă, în porții generoase, și serviciul ireproșabil.

Pe 7 decembrie am fost iar la un concert, de data aceasta Concertul de Crăciun al lui Ștefan Bănică jr., impecabil ca de fiecare dată. E al treilea la care participăm și am admirat faptul că nu s-a repetat în regie, costume, coregrafie și a avut alți invitați, toți de marcă.

M-am bucurat mult să le revăd pe Luminița Anghel, Nico și, mai ales pe Monica Anghel – superbă, slabă, cu vocea nealterată. Au cântat și soția lui Bănică, Lavinia Pârva, dar și copiii lui,  Radu Ștefan și Ana Violeta. L-am revăzut cu mare plăcere și pe Cristi Minculescu. Merită o mențiune și trupa de dans. Tot spectacolul a fost o feerie.

Prima zi de Crăciun am petrecut-o la Marriot, la brunch, invitați din nou de fiul nostru. Lume pestriță, doamne foarte elegante dar și destul de multe îmbrăcate casual. Mâncare extrem de variată, delicioasă, stropită cu băutură la discreție. Muzică bună, atmosferă excelentă.  

Revelionul – acasă, la televizor. Ne-a păcălit reclama Protv și am tot revenit acolo. Din păcate, programul nu a fost pe gustul nostru, după cum nu a fost nici cel de la RomaniaTV, nici cel de la Antena. Au coborât standardele sau om fi noi prea pretențioși?…

Am trăit iar momente de emoție pentru animăluțele noastre, din cauza petardelor și artificiilor. Gogolak a dispărut undeva, a reapărut a doua zi, însă i-a fost foarte rău. A dispărut din nou pe 1 ianuarie și mă tem că definitiv… Era bătrân și foarte bolnav. Bella s-a ascuns în fundul cuștii, în padoc, și nu a ieșit decât a doua zi. Caliope, mai bătrână și cu mai multă experiență, s-a ascuns în pat și n-a mișcat nici ea până dimineață. Motănelul, însă, a fost tare agitat, a umblat de colo-colo prin casă și a mieunat disperat până când s-au terminat pocniturile de afară. Abia atunci s-a urcat și el pe canapea.

14 răspunsuri la “Jurnal 12/2023 Luna decembrie, o lună plină de sărbători”

La multi ani de ziua ta, Zina draga! ❤ In 2 decembrie a fost sau… imi amintesc tarziu si gresit?) 🙂 Oricum, conteaza mai putin data, pentru ca urarile de sanatate de bine, nu tin cont de calendar. 🙂
La multi ani si pentru copilul vostru! ❤ Sanatate, succese si noroc!
La multi ani de Anul Nou! 🙂

Ati avut o luna plina de frumos, as zice, si ma bucur sa stiu ca v-a fost bine! Bine in continuare sa va fie! ❤
Te imbratisez!

Dragele de animalute… Pfuuu! Deja am vazut pe aici un catel care pare ratacit… Frumos foc, ingrijit, dar dezorientat… Of. Gogolak, dragul de el… ❤
Miki, catelusa, e cam surda acum, si nu se mai sperie de pocnitori. 😉 Problemele ei cu inimioara or fi si de la pocnitorile "anuale"… Oricum, de agravat e aproape sigur ca s-au agavat in timp si de la pocnitori… 😦 Are tratament, de cativa ani… Motanelul nu s-a sinchisit de pocnitori – e drept, era intr-o camera cu ferestrele inchise (inclusiv cele de la balcon); altfel e la curte…

Apreciat de 1 persoană

Poate in anul urmator sa ma mergem si noi la un concert cu juniorul. Nu l-am vazut niciodata pe scena!
Anul asta, tot butonand si noi pe la tv, nu mi-a venit a crede ce programe bizar-idioate au putut face. Zic si eu ca standardele au coborat fantastic.
Este frumos cum a-ti petrecut in familie. Sa aveti un an cu sanatate si multe lucruri bune.
Sa ne reauzim cu bucurie, draga Zina! Pupici! ❤️😘

Apreciat de 1 persoană

Mi-as dori să pot ajunge măcar o dată la un concert al lui Bănică, dar asta e o dorință doar a mea și nu m-as duce singură.
Drăguțele noastre animăluțe! E un stres mare pentru ele noaptea dintre ani. Îmi pare rău de cel care a fugit și care nu s-a mai întors.
Anul acesta am băgat pisicile în casă, unele cu mult îninte de 12. Ele au dormit liniștite prin locurile preferate până s-au trezit speriate de bubuituri. Motanul al treilea ( de fapt cel mai amre ca vărstă) l-am băgat chiar înainte de 12. AU încercat fiecare să se ascundă pe unde a putut, pe sub pat, pe sub masă. Câinii au stat cu noi. Cătelulului îi e frică și se lipeste de unul din noi, stă lipit-lipit. Căteaua a încercat să intre în casă, dar s-a dus glonț la masă să se urce pe ea( cu pisicile nu am problema asta), așa că am ținut-o și pe ea afara cu noi și a fugit în fundul cotețului. A ieșit de acolo doar când i-am arătat că poate intra in casă (cotetul lor e lngă ușa de la intrare.
A, și să nu uit: la mulți ani! și pentru ziua ta si pentru noul an. Tot ce dorești să se împlinească.

Apreciază

La multi ani! Fie ca 2024 sa fie cu sanatate si multe bucurii!
Ce luna decembrie frumoasa! Cu aniversari (la multi ani din nou :D) si experiente deosebite – nu am reusit sa ajung la un concert realizat de Stefan Banica Jr, dar am tot vazut fragmente si mi se pare ceva deosebit.
Imi pare rau pentru sufletel. Poate totusi nu a disparut definitiv… :(. Oricum.. e stresant pentru bietele vietati.. oricat de frumos ar fi pentru noi (uneori e chiar frumos – am vazut cateva artificii dragute, nezgomotoase anul acesta, lansate de peste drum.. dar ce pacat ca nu sunt toate asa).
Cat despre programul tv… cred ca preferam Revelioanele dinainte… nici nu stiu cand am vazut unul dragut :))) de fapt de prin 2000 deja nu prea mai erau cine stie ce… si aud tot mai multa lume spunand acest lucru.

pupici cu drag 🙂

Apreciat de 1 persoană

Oare mă crezi ca avem un DVD cu muzica de la revelionul 1973 și cu el ne-am mai dres busuiocul?!
Asta e, toate se duc în jos.
Să fim sănătoși și să nu punem prea mult la suflet!

Apreciază

Dacă ți-a plăcut, spune-mi și mie!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.